FAQ - Apekop

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

FAQ

FAQ - Handige weetjes

Weetjes springkussens
Hoe wordt het springkussen geleverd?
 Het springkussen wordt geleverd met blower en verlengsnoer.
 We leveren alleen gelijkvloers (dus geen trappen op en af of steile hellingen op in de tuin).

Hoe moet ik omgaan met het springkussen?
 We leveren het springkussen zuiver en willen het zuiver terug.
 Dit betekent dat u het springkussen 's avonds binnen moet leggen. (garage/tuinhuisje/carport/...)
 De blower en het verlengsnoer dienen ook opgeborgen te worden.

Wat heb ik nodig om een springkussen te kunnen plaatsen?
 De doorgang moet minimaal 1 meter zijn om het kussen naar de gewenste plaats te kunnen verplaatsen.
 Daarnaast is er een stroom-aansluitpunt nodig binnen 20 meter van het springkussen.
 Verder moet de oppervlakte waar het springkussen komt te staan, aan alle zijden van het springkussen 1 meter groter zijn.
 Concreet betekent dit dat als het springkussen 4 meter breed is, u ca. 6 meter breedte moet hebben.

Aan welke eisen moet de ondergrond voldoen?
 De ondergrond moet proper en schoon zijn en vrij van scherpe voorwerpen zoals stenen en afval, uitstekende planten,...
 Wij plaatsen het springkussen indien mogelijk, steeds op het gras.  

Afspraken ivm het huren van een springkussen
  - Geen etenswaren/drank op het springkussen
  - Toezicht door een volwassene bij het springkussen is verplicht
  - Alle regels staan op het springkussen & in de infobrochure.
  - Niet met eten/drinken op het springkussen
  - Niet met schoenen op het springkussen
  - Niet op de wanden zitten/klimmen
  - Niet met scherpe voorwerpen op het springkussen

 
Is het springkussen gekeurd?
 Al onze springkussens zijn gecertificeerd door het keuringsinstituut Vinçcotte volgens de NEN-14960 veiligheids- en kwaliteitsnorm.

Wanneer moet ik betalen?
 U betaalt bij ophalen van het springkussen of per overschrijving na het ontvangen van de factuur.

Moet ik een waarborg betalen bij het zelf ophalen ?
 Nee, u dient geen waarborg te betalen.

Wat als het slecht weer is ?
  - We hebben een 'slecht-weer-garantie'. Dit betekent dat u het springkussen kosteloos kan annuleren bij slecht weer.
    Dit kan enkel de avond voordien of de ochtend bij levering !
  - Indien het weer het niet toelaat (regen,koude,wind) geven we een advies om af te zien van de verhuring.
    Als u het springkussen alsnog wenst, dient u het springkussen droog en zuiver terug te brengen !     Natte en vuile springkussens die worden verrekend met 25 euro extra kosten !

Hoe kan ik reserveren?
 U kunt reserveren door te klikken op Contact en ons zo een mailtje sturen met vermelding wat u wenst te reserveren. Bezorg ons zo veel mogelijk informatie over de gewenste boeking, zo kunnen we snel een goede offerte voor u opmaken.
 Bij reservatie graag vermelden: Naam, adres, telefoonnummer, feestlocatie, aantal aanwezige kinderen, extra bemerkingen, …

Ligt mijn reservering direct vast als ik via internet reserveer?
 Nee, u vraagt slechts een reservering aan. Wij laten u vervolgens weten of wij op de gewenste datum kunnen leveren.
 Dit gebeurt door het opmaken van een offerte, deze sturen we u door in PDF vorm per mail.
 De reservatie is pas volledig nadat wij een door u ondertekend exemplaar van de offerte krijgen.

Wat zijn de leverkosten?
Binnen Hechtel - Eksel betaalt u 5€ leveringskosten.
Buiten postcode 3940
bestaald u 0.35€ per kilometer.
bvb Hechtel - Genk - Hechtel : 58 km x 2 (leveren + ophalen) = 116 km x 0.35€ = 40 euro

Is Apekop aansprakelijk?
Apekop is niet aansprakelijk voor schade en/of letsel.

Wat als het springkussen beschadigd raakt?
Bij schade aan het springkussen door onjuist handelen of gebruik zullen de kosten, incl. BTW voor uw rekening zijn.


Weetjes animaties
Waar moet ik rekening mee houden bij het boeken van een animatie?
 Voor een animatie vragen wij voldoende plaats. Bij de themafeesten vragen wij een open ruimte van minstens 3m x3m.
 Bij mooi weer kan een themafeest ook steeds buiten doorgaan.
 Daarnaast hebben we een tafel nodig waar alle kinderen aan kunnen zitten.
 Voor het schminken,ballonplooien & glittertattoo's een tafel voorzien en 2 stoelen.
 De ruimte waar de animatie doorgaat, dient goed verlicht te zijn.

Hoeveel kinderen kunnen er met iedere animatie meedoen?
 Bij iedere animatie wordt het aantal kinderen vermeld die mee kunnen doen aan een animatie.
 Bij Apekop worden het aantal kinderen geteld van het moment dat ze kunnen stappen.
 Is uw groep toch groter dan het aantal kinderen dat vermeld staat bij de animatie, neem dan even contact met ons op.

Wat is er inbegrepen in een themafeest?
 Al het materiaal dat hiervoor nodig is, wordt voorzien door Apekop.
 Tafelversiering, versnaperingen, drank,… dient u zelf te verzorgen.

Wat zijn de vervoersonkosten?
Binnen Hechtel - Eksel betaalt u 5€ verplaatsingskosten.
Buiten postcode 3940 bestaald u 0.35€ per kilometer.
bvb Hechtel - Genk - Hechtel : 58 km x 0.35€ = 20 euro


Voor een animatie buiten Limburg, vragen wij een opstapkost van 35 € per begeleider.

 
Copyright 2015. All rights reserved.
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu